OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Provozovatel:

Belissa Fashion s.r.o.

Školní 7
Troubsko

66441

IČ 01474634

Nejsme plátci DPH

Společnost je zapsána u Krajského soudu v Brně, spisová značka 78240 C

Odpovědná osoba Tereza Pehalová

 

 

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Dostupnost zboží je uvedena přímo v detailu zboží. Prodáváme i na Mimibazaru a Aukru, takže se skladové zásoby mohou měnit nezávisle na eshopu. Proto se může ojediněle stát, že v eshopu je uveden produkt skladem, ale ve skutečnosti jsou již skladové zásoby vyprodány a produkt musíme znova objednat.

Většinu zboží máme skladem, zboží které není skladem je již na cestě od dodavatele a bude na skladě do pěti pracovních dnů.

Stav zboží "dočasně vyprodáno" znamená, že je zboží vyprodáno u výrobce a nelze je tedy objednat. U tohoto zboží není tlačítko "koupit".

Zboží skladem odesíláme do dvou pracovních dnů.

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ a PLATBY

Balíky jsou doručovány prostřednictvím České pošty jako doporučené balíky (doba doručení je většinou dva pracovní dny, balíky ale mohou jít i déle, rychlost pošty bohužel neovlivníme), balíky do ruky a na poštu.

Způsoby platby:

  • platba na účet-číslo účtu Vám bude zasláno v mailu o potvrzení objednávky
  • dobírka -30kč
  • platba při převzetí

Poštovné a balné:

  • ZDARMA při zakoupení zboží nad 1800kč
  • Česká pošta doporučený balík 2-6dní - 80kč
  • Česká pošta Balík do ruky 1-2dny -100kč
  • Česká pošta Balík na poštu 1-2dny -95kč
  • osobní převzetí- veškeré zboží je možné po předchozí domluvě vyzvednout osobně v Troubsku u Brna

V ceně poštovného je zahrnuto i balné.

 

STORNO OBJEDNÁVKY

Každá objednávka je závazná, kupující má právo objednávku stornovat do 12 hodin od objednání, pokud už nedošlo k odeslání zboží.

Pokud si zboží objednané na dobírku nevyzvednete, budete kontaktováni k uhrazení poštovného za nevyzvednutou zásilku. Nebude-li poštovné uhrazeno do 10 dnů, bude Vám účtována smluvní pokuta ve výši 500Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNÍ

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, rozhodující je datum odeslání zboží zpět.

Podmínky pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů jsou:

Zboží nesmí jevit známky používání nebo opotřebení.

Zboží musí být kompletní včetně obalu a visaček.

Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku.

Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno.

Pokud chcete zboží ve 14 denní lhůtě vrátit, informujte nás prosím předem na email  info@bagparadise.cz

Ke zboží připojte paragon, v případě, že je na paragonu více zboží než vracíte, pošlete kopii paragonu. Dále připojte průvodní dopis který obsahuje Vaše jméno, adresu a kontakt na Vás a číslo účtu, na který chcete vrátit peníze.

Pokud nemáte novou plastovou obálku, použijte obálku ve která Vám zboží přišlo, stačí obrátit naruby a máte čistou černou obálku. Balení do metrů folie, lepící pásky nebo několika odpadkových pytlů zabere čas Vám i nám.

Zboží zašlete se vším příslušenstvím na adresu: Tereza Pehalová, Školní 7, Troubsko 66441. Pozor, zboží nezasílejte na dobírku, nebude vyzvednuta.

Zboží prosím zasílejte prostřednictvím České pošty! Pokud chcete poslat zpět kurýrem, prosím o předchozí upozornění, bude jiná adresa.

Náklady na poštovné nese kupující.

Částka za zboží bude vrácena na Vámi uvedený účet do 14 dnů od převzetí zboží zpět.

 

REKLAMACE A ZÁRUKA

Pečlivě uschovejte paragon, bez něj není možné zboží reklamovat!

Kabelky: jedná se o vysoce módní zboží, které není určeno k dlouhodobému intenzivnímu nošení. Maximální nosnost kabelek je 1,5kg.

Záruční doba a životnost výrobku jsou různé pojmy. Životnost výrobku je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba, což znamená, že při intenzivním užívání může být životnost zboží nižší než záruční doba.

Zboží je třeba reklamovat při první známce poškození, pokud se vady zhoršují dalším užíváním, nelze reklamaci uznat jako oprávněnou.

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku, například nadměrným zatížením

c) nesprávným skladováním a ošetřováním

d) vypadnutí nebo uvolnění kamínků ze šperků, doplňků i kabelek

V případě, že chcete zboží reklamovat, postupujte prosím následovně:

1) Informujte nás o reklamaci písemně či e-mailem: info@bagparadise.cz

2) Zboží zašlete se vším příslušenstvím a kupním dokladem na adresu: Tereza Pehalová, Školní 7, Troubsko 66441. Pozor, zboží nezasílejte na dobírku, nebude vyzvednuta!

3) Ke zboží připojte paragon, stručný popis vady, Vaše jméno, adresu a kontakt na Vás a číslo účtu, na který chcete vrátit peníze.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů a zašleme Vám vyměněné zboží nebo příslušnou částku zpět.